sayang korang...

Tuesday, August 16, 2011

ngehh ngehh...

aisehmenn sekarang dah 16 ramadhan...hehehe sebelum ni tak tau pun tengah berada dalam bulan apa dalam kalender islam...asal je ramadhan automatik alert la..sal ingat nak raya je..hahaha..buruk perangai la..

emmmm tak sabarnyaa mau balik kampung!!! BEAUFORT....uhhh kampung halaman yang tercinta..

mau jumpa mama...
abah...
adik...
abang+kaka ipar...
datuk( aku panggil bapatua)
n tak dilupakan arwah nenek(mamatua)....Insyaallah pusaramu akan ku lawati..
sedara2 suma..hehhe

actually kalau jadi..aku nak jumpa someone raya ni...tapi tu pun kalau JADI la perancangan tu...n kalau hati n perasaan ni masih belum berubah...<<<cewahh!!!

dia bukan sapa2 pun..memang sebelum ni dia pernah hadir dalam hidup aku...tapi dalam jangka masa yang sangat singkat n dalam keadaan kami berdua pun masih bingung2 lagi...mencari arah tuju dan jati diri (ayat matang)...sekarang mungkin dah lebih matang....KOTTTTT...

entah la..napa aku still stuck ngan dia mr H...entah la...aku dapat terima baik buruk dia...aku tak kisah dia camna pun...aku bukan nya memilih sangat...sebab aku tau aku sendiri pun bukan perfect jugak pun..

<3 <3 </3 ...??????????

hahaha...tapi aku tau aku tak boleh letakkan apa2 harapan ngan dia pun..sebab aku tau kemungkinan untuk bersama tu......hmm...rendah?? tak tau la nak describe camna dah...tapi apa yang aku tau..serius aku sayang kamu!! wahhh jiwang!




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...