sayang korang...

Thursday, August 25, 2011

my new hair style

wahhhh mentang2 nak raya konon, terus styling rambut baru la konon! hahaha...tak la..memang lama dah aku nak potong sikit rambut ni(emm aku rsa banyak aku potong ni), cun2 plak kemarin ada "rezeki" masuk..hehe..so amik kesempatan tuk cut my hair + rebonding terus....amboi amboi amboi...hehehe..



camni kot je panjang rambut aku sekarang...ehh ni pendek sangat ni..panjang tu 'limpas' jugak la tulang clavicle aku ni..hehehe..rebonding tu plak aku beli sndiri je ubatnya..n minta jasa baik jiran bilik aku tuk buatkan...tapi bau ubat tu memang kuat..1 wing asrama aku ni boleh hidu! hahaha maaf ye kawan2 tak sengaja la!! hehehe..tengok la hasilnya lepas cuci, harap tak lah kembang pula rambut aku ni..dah la rambut aku ni memang tebal..tu la sebab aku nak rebonding balik..sebab sebelum ni potongan rambut aku layer, so sekarang ni aku potong rata je.. jadinya pendek n tebal la, senang mengerbang!! ohhhhh tidakkkkk!!!!

so aku tengah menunggu hari sabtu tuk aku cuci rambut ni...adoyaii dah la sekarang ni tengah klinikal, keja d wad..dengan panas n peluhnya sekali...jangan la ko gatal2 ekk dandruff !! memang siap nanti aku buat tsunami nanti tuk kamu! wahhh mcm psiko pula ni, ada ka patut cakap dengan dandruff ??!! LOL~ ermmmmmm...


2 comments:

  1. gorgeous hair style...

    I hate the hair product smell hehe...but love styling my hair.

    ReplyDelete
  2. yeahh very irritating...plus u have to keep it till 3 days..and keep smelling of it..only then i can rinse it off...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...