sayang korang...

Wednesday, September 28, 2011

wadefak! ko sms aku pastu tak balas pulak!

ok tajuk entry ni lebih panjang dari yang biasa..and jugak dah merungkai segalanya...tapi still aku nak mencarut lagi!! huahuahua aku rasa aku patot register tuk anger management, tapi kan agak2 korang, kalau perkara ni berlaku kat korang, for sure korang mencarut jugak cam aku, tak yah tipu laaaaaaaaaaaa......








dia: hai (tanpa ada sebarang noktah pun, siyesly BM SPM fail)

aku: hai jugak.. (dengan perletakan noktah untuk menunjukkan kita mempunyai masa yang "senggang" untuk membalas sms dia, tak lah balas sambil lewa je...padahal tem tu aku penat gila baru balik keja)

........................................................................

langsung tak da reply dari dia.....


aku bengang gila ngan benda ni!! bukan sekali da dia buat camtu! bila aku tak balas sms dia, dia cakap aku sombong, tak mau kawan ngan dia lagi! WADEFAK! ko yang buat aku sebal sama loe tau nggak?? aku dah cakap watever, terpulang lah ngan ko, gpun pompuan keliling ko tu macam boleh wat team bola sepak dah, mungkin 2 3 team ko boleh buat ngan pencinta2 ko tu! tapi pastu still jugak msg2 aku cam kerang busuk...heii ko boleh blah la!! (errm aku lupa ni tag dalam movie apa)

ok that's all.....(tengah nak menghayati mood bengang...hahaha udah2 la wei, bek aku layan ONE PIECE lu, hehehe)






No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...