sayang korang...

Thursday, September 8, 2011

tengok tibi!!!

hihihi aku kat asrama dah sekarang ni, rindu nya mau tengok tibi sebahagia seperti di umah....dengan paparan screen tibi yang memuaskan mata dan audio yang  bagai di pub je rasanya, hehehe kepuasan yang maksima! walaupun 5 minit pastu abah aku akan marah sebab kuat sangat bunyi tibi tu..ehehee..


tak de lah sangat persaingan tuk mendapatkan channel kegemaran di rumah tu, memandangkan adik aku pun 1 kepala ngan aku, kira senang kaw timm la lau ngan adik aku, tapi yang susah sikit ngan my big bos d rumah la, my abah, hehe..kalau tak tengok astro awani, channel bintang n nta papa lagi channel di bawah subscription indon2 tu...hadeiii tak suka la aku.. berikut adalah  rancangan/channel yang aku suka, hehe korang cmna??


1. AXN (701/721)
-asal je on tv aku gerenti g channel ni, hehehe mostly fav tv show aku ...antaranya ialah......:

i) CSI
                                                        
- grissom jugak lah paling otai..                          -horatio caine, fuhh paling bergaya ngan ray ban dia!


-mac taylor....whoaaa cool guy! just love him =)

ii)wipeout
hahaha macam2 je gelagat dalam ni, lagi2 host rancangan ni pun sangat2 versatile n lawak gila lah! hahahha contestant pun ya ya jak kena bodo2, yela open minded kan tuk entertained orang...hehehe thumbs up!

2. TLC (707) 
-hamboiii aku ni, aku tak pandai masak sebenarnya! hahahaha tapi aku suka tengok channel ni, sebab boleh tengok macam2 makanan, yang nampak sedap, menarik, tertarik tapi sayangnya mostly 99% dorang tayangkan ni adalah "illegal" bagi kaum muslimin dan muslimat sekalian..hahaha aku tengok je, aku peduli apa! (buat aku lapar je tengok channel ni, hehe)

i) man vrs food
-haaa ni memang bole buat kecur liur.....mostly c adam ni akan pergi restoran2 fast food d seluruh united states n try suma makanan2 yang sedap2 (konon) n lain dari yang lain..n before rncangan dia abis, dia akan sahut 1 cabaran tuk makan sesuatu makanan yang dihidangkan dalam kuantiti yang banyak or dengan rasa yang semacam tak sedap(hehe) n jika dia dapat habiskan challenge tu, dia akan considered as a winner n can defeat that "food"..hahahha ada2 je la!

ii) bizarre food
-hamboiii ni memang nasty ni...berani betul c andrew zimmern ni makan macam2 benda...u named it je la, gerenti dia telan je...hahahha senang buat laki lau camni, tak memilih langsung! hahaha

*actually ada banyak gik channel yang aku suka tengok, history aku suka tengok, warna, hitz.tv, tapi mostly fav aku setakat ni, ini lah...macam channel2 orang2 matang je ni...hahaha* =p

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...