sayang korang...

Wednesday, September 14, 2011

takde mutual friend!!!

-keratan facebook aku..hehe-




pesbukk....

"aku tak de pesbuk"..

gerenti, absolutely, yakinnya, for sure korang suma, termasuk aku akan rasa pelik jika ada antara kita, yang berumur2 dalam lingkungan remaja ni cakap camni..sedangkan uncle2, aunt2 aku pun ada pesbuk, apa lagi yang tengah2 hot ni...hehehe..

tapi sori bukan aku mau cita sal tu sekarang...aku tengah pelik2 + kebingungan sikit, napa makin hari makin ramai mereka2 yang 'add' aku d pesbuk langsung takde mutual friend ngan aku arr?? contohnya seperti yang tertera di atas, hamboii kenapakah?? ni baru sikit, ada lagi kat bawah tu..

normally, lau tak de mutual friend pun, ada jugak interest yang kita share, fan page yang kita sama2 like, tapi ni langsung tak de tau! ada tu jugak bila aku tengok friend list dia, lum lagi ada friend langsung pun! jadi aku agak perasan la sudah konon + takut kalau2 lah ada orang niat something kat aku ( mohon jauh)..

aku wondering dari mana la pulak dorang dapat pesbuk aku daripada berpuluh juta umat manusia di muka bumi ni yang menggunakan pesbuk? tu pun kalau 1 orang tu ada 1 account..

ahhhh peduli lah...dah sah2 aku tak kan approve pun....kbaiiii....










4 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...