sayang korang...

Monday, May 2, 2011

go go power rangers!!






"aku POWER RANGERS warna ITAMMMMMM!!!!" <waktu itu saya berumur 4-9 taunn>

arkkkkk memalukannn!! hahaha..

apa yang aku nak stori ngan tajuk ni tak berkaitan langsung pun sbnarmya...

TENTATIF PEPERIKSAAN TAHUN 3 SEMESTER 1 KOLEJ ......

8 MEI 2011- OSCE
9 MEI 2011- MEDICAL NURSING 
10 MEI 2011- SURGICAL NURSING
11 MEI 2011- PSYCHIATRIC NURSING...

sem ni la sem yang paling sikit jer subjek2 yang ada exam final..actually ada 5 subjek sem ni, lagi 2 tu markah dah kena ambik dari research n assignment yang kena bagi, iaitu RESEARCH N MANAGEMENT... berasap otak jugak mau siapkan 2 perkara ni....tapi THANKS GOD jugak la, managed to do it laa...

tapi napa malas betul mau bukak nota ni?? melolong2 dah nota aku minta kena baca...konon2 nak buat nota colourful supaya ada mood nak baca..tapi lau dah nama MALAS tu, tak jugak la...adeiii dush dush kpada diriku!! 


* agak2 ada ke semangat bila tengok short notes ni...hmm*

*di antara krew2 yang menjayakan notes2 tersebut... mau habis suda dakwat tu..hahaha..suma dah say sayonara ngan aku..jasamu tetap ku kenang!! *

ok2 sekarang ni janji nak baca notes dah...ok pas post ni aku akan baca notes aku sampai besok subuh...(ermmm tarik balik sampai subuh tu ekk) hehehe...wish me the best of luck people... =)



2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...