sayang korang...

Friday, April 29, 2011

k-pop..??!! urmm just not keen into it...





assalammualaikum w.b.t

bagi yang k-pop fans memang kenal sapa minah2 n mamat2 ni....tapi aku langsung tak kenal pon! memang agak abnormal la bagi  teenagers,lebih2 lagi GIRL untuk tidak mengenali mereka2 yang menjadi super idola teenagers masa kini ni...abis la aku kena tibai ngan 'kipas-susah-mati' k-pop ni...tapi pardon me, betul2 tak dapat masuk lagu2 korea ni tuk jadi halwa telinga aku..ada jugak la mula2 1 2 lagu yang kena sikit di hati, tapi kejap betul singgahnya...pastu jadi tak sedap plak aku rasa dah bila dengar balik...



ntah la, mungkin aku ni berfikiran kolot, not up to date lah,tapi aku lebih layan ngan lagu2 from barat..tengah tulis entry ni pun sambil dengar lagu from enrique iglesias_tonite im lovin u...aku pun tak tau la kenapa aku camni, sedangkan aku tengok sekeliling aku..mak aiii semua kawan2 mania k-pop ni!!  tak tau apa yang ada ngan k-pop ni..

adakah sebab mereka comeyy?? lagu2nya sangat catcy?? dress up awesomely futuristic N totally out of mind?? tarian dorang sangat2 classy n  dapat mengalahkan shah rukh khan??


tu semua terpulang pada diri sendiri lah kan, tepuk dada tanya selera..semua orang pasti ada reason tersendiri kan..im not saying that k-pop is "anything or something"...honestly i am with full of respect with this k-pop genre because they have its very own unique features and they manage to attract the whole wide world with their performance, and make their die-hard fan already got this k-pop fever... but im just wondering why im the only one that cannot keep up with korean song...

~peace u 'ol =) ~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...