sayang korang...

Tuesday, May 3, 2011

petang yang mendung & bahu yang sakit..

lebih kurang,tambah tolak darab bahagi....ada 5 hari lagi mau exam ni!!! petang ni mendung, membantutkan hasrat aku tuk jalan2 cari makan d bandar n bahu aku dah sakit mencapai skala 8 dalam pain score...

dengan bantuan super duper earphone aku, aku mampu jugak la baca2 nota sambil kepala goyang2 n mulut terkumat kamit tapi bukan menghafal/membaca nota, tapi sing along ngan lagu tu..hampehh!!


jadi sekarang mau release tension la ni!!! release d blog..ahahaha azab la pembaca2 sekalian ni.. *just joking! tapi tak lawak kan!! lalalala~*


bila stress mula merajai heart, body n soul,aku akannnn...

1. buat tak tau ja..jangan penah pikir pun bahawa sekarang ni aku tengah stress...

2. dengar lagu yang sesuai ngan soul n sing it out loud!! hahaha so sorry to my rumate!...lau aku, aku suka upbeat, leh goyang2 badan dengan kaki ala2 tengah mengayuh basikal (haha!) so stress pon bleh release...

3. blah dari persekitaran stress n buat perkara len dulu tuk merehatkan otak...p jamban ke, menyapu bilik, cuci kain ( melalui pengalaman aku, baju yang dicuci semasa stress lebih putih berseri kerana faktor stress yang dialirkan pada tangan untuk menyental baju..hahaha) ..lalala~

4. makan!!!!!!! tapi tak mau makan makanan yang panas2 tau!!! kang tiba2 mengamuk plak!

5. ajak rakan2 mengumpat...

6. p tengok tv d ruang tamu asrama walaupun siaran tv hanyalah tv 1 2 3....zzzzzzzz~

7. bukak youtube n tengok lawak bodoh yang sengal!! paling afdal Jozan arr..hehehe~

8. luahkan kat dalam post facebook ngan post yang merapu2, menyumpah2 n memaki2...hahaha wat malu jeee!!! sekali sekala tak pa la bah kannn...

9. baring2, golek2 di katil..

10. bayangkan muka orang yang aku tak suka tu aku tengah conteng2 n tambah huduh gila laa muka dia yang originally memang huduh tu..huahuahua..

11. lau tak post d facebook...post la dekat blog ni..haha..

12. tarik nafas n senyum sorang2..................... ^_____________________________________________^



                                                         

                                                         COMEYYY TAKKK??? hihihihi... =p

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...