sayang korang...

Tuesday, March 8, 2011

my self..my style in my world..

hieeppppp iyarrgghhhh munin ol!!! (mengeliat pagi2 buta ni, padahal bru je pas abis mlantak megi SEDAP sbgkus,bwahahaha)

>megi yang tmurah & agak2 sedap jugak laa..thumbs up!!

malam semalam yang agak2 buat aku kesejukan(coz kipas tu turn on smpai "gear" 4...maunya aku tak beku!) aku wondering.....


tetiba jer suma apa yang penah kwan2, ex2 aku yang penah katakn pada aku macam masuk je meluru2 dalam kpala hotak aku ni...macam tengah maen counter strike la pulak my feel smalam, brdas2 tmbakan yang aku rsa...dush dush la wat da hellimah ni tau?? (hellimah?? kwahahahhaa)

scara short cut nya aku dapat rumuskan bahawasanya:
  • aku kebudak2an, but at da same time i also being matured

-perangai aku ni cam budak2 dorg kata! nakal gila2 cam budak2 skolah jak..riang ria ala2 kanak2 ribena lompat sini sana, guling2 golek2 (eh tak la smpai cmtu skali haha) ..brani wat pkara yang gila2 asalkan makes me happy (tapi tak pulak mlanggar hukum syarak k)...pelawak nak buat org ktawa je...but dalam buat ssuatu kputusan aku sngat2 matured & bfikiran jauh...whoaaaa btul ke tu?? feewiiittt bole tahan ni tau...kah kah kah...


  • manjaaaaaaa.....
-manja ke??? am i manja??? haha perhaps la...kan aku jugak insan biasa punyai hati & nurani (uweeekkk ayat nia....haha) tapi brtempat la jugak...kena tau batas2 kemanjaan tu, jgan smpai turn on to GEDIK la pulak(eeiiiwwww yucks! what the FUN nia!!..FUN?? haha..nak haluskan bahasa siket,haha) nak brmanja tu pon biarla kena pada orangnya jugak..lau org tu ok, bole la jugak meoww2 sikit kn, lau yang heartless cam batang pokok pinang tu tak yah la weii...diyyaammm je la ko..wat malu je nanti tak kena layan ahaha...


  • funny

-aku ni pak lawak..ehhz silap, mak lawak ( sbab aku pompuan kn so mak lawak la) tapi bukan jugak animal funniest home video k..haha...ada je my aksi2 yang brjaya menggondol ktawa mreka2 ni...yeke?? ntah la im just being me, & act just like me...more then less aku pon suka ktawa..tuk ketawa kta kna la buat org ktwa jugak kn?? tak kan la nak ktwa sndri2 je, ntah papa ntah nanti org tgok aku...sewel agaknya pompuan tu?? weehhhh weehhhhhh aku normal ok!!!


  • penyayang

- ni wlaupun korg ckap aku ni angkat bakul aku tak kesah..aku tetap nak stuju jugak...wahahahah! ntah la, aku ni cpat sangat rasa kasihan & senang nak sayangkan sesorg tu...kadang aku leceh jugak ngan sifat ni, lbih2 lagi bila mmbabitkan dalam alam perkapelan...snang tuk sayangkn org, but bla dh ada mslah sndri jugak yg sakit kan!!! wlaupun camni, aku tetap setia ngan sorang je tau...if aku dah syangkn sorg tu, hati aku dah seal tuk dia sorg je..ehhhhh lari tajuk dah ni weii!!! balek balek...tapi aku tetap bsykur jugak la ngan anugerah Allah ni... jauh lagi baek dari org yg tak bperasaan kan!! sangat sesuai la ngan bakal pkerjaan aku iaitu setapp ness...got empathy!! yeah bless thing!!

  • tegas


-wahhh gerekk sehh!! tegas dalam lakukan something/kputusan...?? ya meiihh?? tah la aku tulis je apa yang dorg ckap...kehkehkeh..

  • sabar

-lau aku dah marah/sakit hati memang la mcam korg suma ada jgak kuar my "what da hellinah/fun" tu.....hehe..ehh maaf ye lau korg tak mcam aku ni, suka suki aku je letak korg pn cam ni kan...pardon me...but mostly tu akan kuar dlam hti je n akan kuar spatah 2 kata ja dari mulut ini...diam2 je sambil nyanyi lagu like a G6..hahah...slebihnya dalam hati, aku wat dono & ignore je bnda2 yang myiksakan trsebut..hahaha malas nak kusutkan/semakkan/messed up my on thought!! bnyak pkara lagi bfaedah nak fkir slain mnda2 tu, cntohnya cmna nak jadi kaya, future married planning, cmna nak tolong pnduduk gaza, nak hapuskan pnagihan dadah d dunia ni...lalalalala~ wakakaakka hebat waa...

ada lagi tu yang my fren/ex penah describe sal aku...tapieee masa sangat2 mncemburui aku....hahaha nak lelap jap before on p.m duty at psychiatric ward, HDOK...hehehe gud nytez ol!! LoLz... :)







No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...