sayang korang...

Monday, March 14, 2011

Alhamdulillah!!!

alhamdulillah ke hadrat Illahi...bsykur aku tak terhingga... :)







Ucaplah Alhamdulillah
Syukur kita kepada Allah
Ucaplah Alhamdulillah
Syukur kita kepada Allah
Selawat ke atas Nabi
Muhammad Ya Rasulullah
Selawat ke atas Nabi
Muhammad Ya Rasulullah
Tanda syukur itulah taat
Setiap tempat setiap waktu
Syuku itu dapat dilihat
Pada sikap dan tingkah laku
Marilah bersama kita bersyukur
Kepada Allah kita bersyukur
( ulang 1 )
Syukur itu sifat mulia
Hindar dari tamak haloba
Rasa cukup apa yang ada
Hati tenang hidup sejahtera
Mari amalkan rasa bersyukur
Hidup bahagia aman dan makmur
Syukur itu banyak caranya
Taat beribadah tekun berusaha
Saling membantu berkasih sayang
Murah senyuman hulur sedekah
Marilah kita beramal bersama
Rasa bersyukur kita suburkan






alhamdulillah Ya Allah....aku ingatkan laptop + broadband aku ni dah kondem kena virus...alih2 aku cuba lagi skali ok pulak...


mula2 hari tu aku nak on9 la, cam besa la kan...rutin tu..hehe.. tiba2 aku klik ngan logo bband aku tu ngan x smena2 plak kena suruh sent report...aku dah try restart balik lptop sma jugak...last2 aku uninstall bband tu, aku retry install balik..x dapat la plak, adeii hangin 1 bdan...aku try on9 kat tepon no hal, sah la mmang modem aku yang bmasalah..


& smalam, balik2 je dari cuti trus kena siapkn research, data yang aku dah save tak bloeh bukak la plak adoyaiiii...dah la penat pjalanan dari beaufort+kk+sandakan, maunya 8 jam jugak dalam bas tu, smpai asrama je kena siapkn & ari ni plak am duty..lalalalalal~ tapi sykur alhamdulillah dapat sorg ktua yg sgt memahami...salute for de la roses!! hahahaha!~


tadi aku cuba2 jak tuk brusaha membaekpuleh lptop + bband ni...n skang ni dah bfungsi dah!!! Ya Allah btul2 aku bsyukur padaMu!! bingung dah kpala hotak ni nak fikir sal bajet ni bahhh...huhuhu sngat2 bsyukur, speechless dah.... ALHAMDULILLAH..... 




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...