sayang korang...

Saturday, February 12, 2011

ohh feeling ni....




Kamu seperti hantu 

Terus menghantuiku 

Ke mana pun tubuhku pergi 

Kau terus membayangi aku 
Salahku biarkan kamu 
Bermain dengan hatiku 
Aku tak bisa memusnahkan 
Kau dari pikiranku ini 



Di dalam keramaian aku masih merasa sepi 

Sendiri memikirkan kamu 

Kau genggam hatiku 
Dan kau tuliskan namamu 
Kau tulis namamu 



Tubuhku ada di sini 

Tetapi tidak jiwaku 

Kosong yang hanya kurasakan 
Kau telah tinggal di hatiku






Walau aku senyum bukan berarti 
Aku selalu bahagia dalam hari 
Ada yang tak ada di hati ini 
Di jiwa ini hampa 


Ku bertemu sang adam di simpang hidupku 

Mungkin akan ada cerita cinta 

Namun ada saja cobaan hidup 
Seakan aku hina 



Tuhan berikanlah aku cinta 

Untuk temaniku dalam sepi 

Tangkap aku dalam terang-Mu 
Biarkanlah aku punya cinta 



Tuhan berikanlah aku cinta 

Aku juga berhak bahagia 

Berikan restu dan halal-Mu 
Tuhan beri aku cinta 



Ku bertemu sang adam di simpang hidupku 

Mungkin akan ada cerita cinta 

Namun ada saja cobaan hidup 
Seakan aku hina 



Tuhan berikanlah aku cinta 

Untuk temaniku dalam sepi 

Tangkap aku dalam terang-Mu 
Biarkanlah aku punya cinta 



Tuhan berikanlah aku cinta 

Aku juga berhak bahagia 

Berikan restu dan halal-Mu 
Tuhan beri aku cinta





urgghhh malas mau cakap banyak...aku dah janji dengan diri aku,i'll be strong....nothing can bring me down lagi...apa yang sudah berlaku tu,biar kn ja...what is gone,be by gone~





Ooh hey, yeah 

Hush, just stop
There’s nothing you can do or say, baby
I’ve had enough
I’m not your property as from today, baby
You might think that I won't make it on my own
But now I’m…


[Chorus:]
Stronger than yesterday
Now it’s nothing but my way
My lonliness ain’t killing me no more
I’m stronger



That I ever thought that I could be, baby
I used to go with the flow
Didn’t really care ‘bout me
You might think that I can’t take it, but you’re wrong
‘Cause now I’m…



[CHORUS:]
Stronger than yesterday
Now it’s nothing but my way
My lonliness ain’t killing me no more
I’m stronger



Come on, now
Oh, yeah



Here I go, on my own
I don’t need nobody, better off alone
Here I go, on my own now
I don’t need nobody, not anybody
Here I go, alright, here I go



[Repeat CHORUS]



Stronger than yesterday
Now it’s nothing but my way
My lonliness ain’t killing me no more
I’m stronger 




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...