sayang korang...

Wednesday, July 4, 2012

kosong....

sudah puas bersedih..sudah puas menangis..terlalu banyak merintih..

dis 2010-now ( almost 1 yr and 7 mth)

dalam tempoh masa ni apa aku buat??


  • berusaha mengambil hati nya,melakukan apa2 saja untuknya
  • mencuba sedaya upaya memujuk hati untuk lebih terbuka n x kecewa
  • menggunakan akal fikiran sehabis ligat bagi mencari cara2 untuk menyenangkan sidia
  • menangis tiap kali malam menjelma..lokasi: atas bantal n tilam ku
  • menguatkan hati supaya kekal bertahan
  • meyakinkan hati dengan motto "setiap apa yang kita mahukan pasti akan dapat dengan usaha dan kesabaran"
  • membuang ego untuk mengalah dan menggembirakan dia
  • membiarkan hati sendiri berduka lara agar dia bahagia
  • menjadi pendengar setia tentang dia dan dirinya,juga menjadi penasihat
  • memerah otak untuk menulis sebuah ayat2 cinta
  • berjanji pada diri aku , setiap hari, untuk meninggalkan dirinya
  • terbayangkan dirinya akan setiap kisah cinta yang aku temui
  • mengharap bahawa dia akan sedar 1 hari nanti bahawa cinta ku betul2 ikhlas untuk nya....
  • DLL....

aku ingin sekali menyedarkan diri aku bahawa semua yang aku lakukan di atas (DLL juga) tiada maknanya..d hati nya cuma ada dia..pengakhirannya tetap sama..aku juga berpegang dengan ayat "setiap sangkaan/fikiran adalah doa" ..tapi dalam hal ni aku perlu berpegang dengan ayat "biarkan Tuhan yang lakukannya" .

sumpah aku sangat2 sayangkan dia.walaupun dia layan aku dengan teruk tapi aku x kisah tu semua. apa yang aku bayangkan bila aku teringat dia?? aku tak terbayang langsung pun kenangan kami bersama..apa yang aku bayangkan cuma diri nya...hanya dirinya..aku langsung tak minta dirinya untuk berubah.

macam2 cara aku dah cuba untuk aku hapuskan perasaan ini...ahhhhhhh aku sudah penat untuk menulis..

2 comments:

  1. 1 year and 7 mth, a very long time. May u have all the strength and courage to fight for your happiness :) Stay firm and strong.

    Thank you for your kind remembrance towards me the other day <3

    ReplyDelete
  2. Pengen yang lebih seru ...
    Ayo kunjungi www.asianbet77.com
    Buktikan sendiri ..

    Real Play = Real Money

    - Bonus Promo Red Card pertandingan manapun .
    - Bonus Mixparlay .
    - Bonus Tangkasnet setiap hari .
    - New Produk Sabung Ayam ( minimal bet sangat ringan ) .
    - Referal 5 + 1 % ( seumur hidup ) .
    - Cash Back up to 10 % .
    - Bonus Royalty Rewards setiap bulan .

    untuk Informasi lebih jelasnya silahkan hubungi CS kami :
    - YM : op1_asianbet77@yahoo.com
    - EMAIL : asianbet77@yahoo.com
    - WHATSAPP : +63 905 213 7234
    - WECHAT : asianbet_77
    - SMS CENTER : +63 905 209 8162
    - PIN BB : 2B4BB06A / 28339A41

    Salam Admin ,
    http://asianbet77.com/

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...