sayang korang...

Monday, December 26, 2011

new book! la tahzan..

salam semuanya..


hari ni baru ada masa nak shopping!! ehehe memang boros la hari ni..tapi bukan selalu boros pun...bueekkk :p




hari ni ada kesempatan tuk jenguk2 toko buku..siang tadi g bandar kk ngan mama n abah..dorang singgah kejap dekat wisma muis.tah ada abah cari dekat sana..aku pun jalan2 je la melilau di sana.. 

kemudian aku g dekat 1 book store..belek punya belek, aku terjumpa buku ni..La Tahzan (jangan bersedih).. buku ni actually, errrrmmmm(tak tau ayat) untuk menangani kesedihan yang sering berlaku dalam hidup manusia(aku copy paste dari sinopsis, so tak da misunderstood plak nanti) ...kiranya buku ni banyak bagi kata2 semangat dari perspektif Islam itu sendiri..

tu kitab terfaktab tu lau korang tak tau tak tauu la aku (apa laa punya ayat!) ...femes buku ni, yang pada mulanya adalah 1 blog yang banyak bagi idea atau pandangan dalam perhubungan cinta ...eheh...jadi kira balance lah dah kan!!! lau aku tengah down aku boleh baca je mana2 yang berkenaan..hehehe..

lama dah aku plan nak beli buku ni..sebelum ni aku ada baca kawan aku punya, c una..memang cukup inspirational tau!! ada umpph!! isi kandungan sangat2 menyentap di kalbu,memberi kedinginan seperti di musim salju..pehh ayat puitis sungguh! 


aku baru ada baca sikit2, tebal tau! ada 592 muka surat..haaa ambik kau! tapi sekarang tak boleh baca sangat lah, kena stadi tuk xam driving...hehe baru nak amik tauu.....


k lah, tu je kali ni..daaaa :D

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...