sayang korang...

Sunday, December 25, 2011

life of being "grapes farmer"

salam..

okey grammar di atas memang worst... sapa2 lebih terer BI nya dan berkelulusan TESL, sila perbaiki ayat di atas..

hidup aku sekarang??

1. bangunn...gerak2 geliat yang tak menggiurkan pun...wat urutan muka (awet muda lah konon) & minum air suam... yeahhh gud morning sunshine!

2. on laptop, on9..tak buka FB ke apanya pon, nak update antivirus je...rasa cam tak lengkap hidup lau tak scan dalam sehari..

3. turn the radio on! my pleasure Hitz.fm! sambil2 kemas2 umah, sapu2 umah, cuci kain, masak2...eheh..

4. baring2 tgok tv / duduk atas kerusi...ermm pa nama tu arr?? rocking chair?? ahhh camtu la kot??

5. bukak you tube...& sambung misi One Piece...ehehehhe..

6. SUDOKU?? hanya akan dilakukan apabila fikiran betul2 tenang dan kenyang...haha

hmm...pretty lame i guess...tapi siyesly ni je masa MUDA yang aku ada kot sebelum aku akan keja sampai lah umur aku 60 tahun.... teng teng tenggggggggggggggg..

p/s : stay positive and calm...good things will come in your way, because the greatest thing will come to you when you less expecting it...

_aku makin pandai berkata2 sekarang..uhukk_


^o^

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...