sayang korang...

Sunday, December 4, 2011

my come back

assalammualaikum! lama dah tak update! (ada ke jugak yg baca blog aku ni...=,=' )


banyak event yang berlaku all along..


- busy sambung klinikal 2 minggu terakhir dalam operating theater ward (bz la sangat..)


- result dah kuar! Alhamdulillah lulus :) walaupun keputusan agak drop berbanding sem lalu :( tapi tetap bersyukur..


- krisis melanda antara aku dan my best buddies ....hmm need some time and space..


- kembali "bermesra" (??) dengan teman rapat for 6 years..tapi honestly aku dah tawar hati, guess leaving is the better choice..


-perasaan aku pada sidia (ex) datang semula...arrggghhhh ni yang buat aku rasa nak menyesal kerana mempunyai hati dan perasaan..astaghfirullah.. tenang kawan, tenang..


itu je lah kot..besok dah start minggu induksi, jam 6 dah kena suruh berkumpul bsok tuk snam pagi..halaaaaa kacau nak tidooooo.... =,=






-pic ni tuk ayat aku last third tu ea-

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...