sayang korang...

Wednesday, October 5, 2011

untitiled..

ahhhh... ntah berapa kali aku dengar lagu t-ara_time to love ni...mungkin ada dalam 20 kali kot, atau lebih, sebab seingat aku hampir sejam aku pasang lagu tu je....huh ntah papa je la yang aku fikirkan sekarang ni, sampai aku tak annoyed pun dengan lagu yang berulang kali didengar..mungkin perasaan aku pun ikut terbuai sebab sambil dengar lagu tu aku blog walking ke blog2 yang post2 dorang semua tentang hati dan perasaan...dan tak sedar hampir 2 jam lebih aku melayari blog2 tersebut..turut mengiringi halwa telinga aku juga adalah lagu jar of hearts_christina perri...


-wish i could spend a time alone at this place-

-or just watch over the rain, just want to feel the chill running through out my body-






sesekali ku alihkan pandangan aku ke luar tingkap bilik aku, depan mata n meja belajar aku ni je..gelap, yang lagi mampu merangsang otak aku untuk jauh menerawang kembali ke masa silam yang kelam..satu demi satu imbasan muka mereka yang pernah menyentuh ruang hati aku satu ketika dulu..uhhhhh kenangan2 lalu begitu membuat hati aku serasanya jatuh sahaja ke lantai ceramic bilik asrama aku ni..



"ehhhhhh apa yang dah aku fikirkan ni?!!, dah2 la tu, bukan masanya tuk demotivated sekarang ni" memang aku bertegas dengan diri aku ketika mengatakan ayat ini, meskipun didalam hati je.. yaaaa aku dah dapat 1 ayat baru untuk ku tuliskan dalam diari sebagai pemangkin semangat aku ketika bad mood merenggut senyuman aku, n juga ku kongsikan buat teman2 FB, dengan harapan jika ada yang feeling down boleh manfaatkannya..

hidup

 masa muda ni terlalu indah tuk dibazirkan dengan

 mengingati perkara2 yg menyakitkan...stop for a

 sec, throw it away, and get urself going forward




... dan sekarang, lagu peneman aku adalah pretty girl rock_keri hilson.....hehehehe terbaek......

3 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...