sayang korang...

Wednesday, October 19, 2011

these days..

meremang bila baca berita2 dekat malaysia or even all over the world lately..tersangat2 banyak kes2 yang melibatkan nyawa, harta benda tapi dalam keadaan yang sangat menyayat hati..

mesti korang yang update ngan fb / cukup prihatin tuk tengok berita kat tv (bukan cam aku, hehe) ada tengok berita yang mengejutkan iaitu budak kecik kena langgar 2 kali tapi tak dipedulikan pun , kejadian ni happen dekat china ....memang kesian sangat2 aku tengok...dah tu orang lalu lalang tengok je...Ya Allah langsung teda mercy! budak tu masih gerak2 lagi, pastinya in great pain sebab dah kena gilis twice! ntah apa je dalam fikiran dorang tu!

lagi 1, ini kat malaysia jak pon...lagi insane sebab pelakunya masih sekolah lagi! baru je 16 tahun peeps! lagi2 budak perempuan! memalukan kaum aku je la! dah la buat terlanjur tapi yang bodohnya dia kelar bayi dia hingga mati..Astaghfirullah al 'azim...

aku pun malas nak cakap banyak g dah,geram sangat ngan perkara2 bodoh yang berlaku, dilakukan oleh manusia yang tiada akal, tahap pemikiran yang bawah tahap pemikiran binatang, tak tau la apa nak jadi ngan dunia sekarang, seriously aku sedih baca berita macamni, makin moden dunia, hak2 kemanusiaan makin diketepikan...




-news credit to http://aidanatasya.com ..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...