sayang korang...

Saturday, July 2, 2011

akal sehat ku~~

kalau dikutkan hati ni, mau aku nangis dah ni, nangis2 yang tak da lagu langsung, pitching ke laut, ntah papa ntah je..

aku macam dah bingung..

masalah datang kat aku berduyun2, lepas satu, satu lagi.betul2 lepas dah setel satu, datang lagi satu..

macam aku ni magnet pada masalah la pulak..

aku memang dah jadi mangsa keadaan ni..

yang aku risaukan ni, sem depan last sem aku, betul2 aku bermohon supaya sem depan tak kan ada perkara yang akan menganggu status mental aku..

lau tak..

aku jamin aku akan menghadapi penyakit jiwa seperti DEPRESSION ataupun lau dah tak tahan sangat SUICIDE kot... (NA'UZUBILLAH MIN ZALIK)

HUH...GOD PLEASE BE WITH ME... <crying>

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...