sayang korang...

Thursday, July 7, 2011

adios amigos!!

maybe this is the time to give it all up..

beberapa bulan dah blog aku ni bermasalah, follower aku tak dapat update dari blog aku ni, walaupun bertimbun2 post the latest aku dah post, tapi tak da timbul2 pun kat home dorang..

aku pun tak tahu la kenapa benda ni berlaku, aku dah check suma setting, tapi okey je pada pandangan mata aku..

ntah la, malas nak pikir dah..dah minta opinion orang lain, dorang pun clueless jugak..

k la nak ucap sayonara dah..

maaf ye kalau ada entry2 yang tak best dibaca ...setakat ni aku tak pernah copy and paste hasil entry blog orang kat blog aku, kecuali kalau entry dari i love Islam..sebab blog tu pun suruh sebarkan jugak, benda yang baik kan..

daaaaa sumaa...lau ada kudrat aku tuk buat blog baru, jangan lupa follow ekk! ASSALAMMUALAIKUM..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...