sayang korang...

Sunday, August 7, 2011

again n again..

jangan tersilap ye...ni bukan lagu korea tu..nta apa plak penyanyi tu..lantak la aku buka minat korea pun...

kenapa arr...kita dah bagi chance kat orang tu..even past history tu sangat2 painful for me to take it..but still, sifat "pemaaf" aku tu kot terlalu luas terbentang..yeah, aku terima dia kembali dalam hidup aku tapi tak semudahnya tuk kembali mengulang hubungan yang lebih dari itu..tapi honestly rasa sayang masih ada..

aku pernah berjanji dengan diri aku yang aku tak kan maafkan dia..tapi aku tau rasa dendam tu cuma akan merosakkan hati jak..so dengan penuh takzimnya aku memaksa diri aku untuk memaafkan dia..

tapi sepertinya dia tak menghargai pun kemaafan yang diberi..tetap menyinggung aku..tapi aku tetap terima..

aku kah yang bodoh??

naif??

buta??

aku selalu berpegang pada prinsip "BUAT BAIK DIBALAS BAIK"....tak apa aku rugi/kecewa sedikit dalam apa2 hal sekalipun..tapi akhirnya apa yang aku dapat cuma la rasa hampa...

aku mengaku aku memang tak kuat tuk semua ni...

air mata senang je mengalir ..

ada juga yang mengatakan aku kuno kerana kepercayaan aku pada prinsip di atas..ada yang cakap aku tak amik action..ada yang cakap aku terlalu bagi muka..ada jugak yang cakap aku terlalu lembut hati..

pada dasarnya semua aku lakukan tuk kebaikan kedua pihak...aku pun fikir setiap apa tindakan aku, apa the following consequences..

tak apa lah...just be patience k...God always be with me..


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...